Sziasztok,

Az utazásos résszel kezdem ami ugyan nem olyan izgi mint maguk a meccsek, de az alapja mindennek.

Első körben az volt kihívás hogy messze volt a helyszín, a tavalyi 16 órás autózást nem akartuk megismételni.
Az autózást még nehezebbé teszi az hogy a csapat öt fős, igy nem férünk be egy normál személyautóba.
Ha autóbérléssel számol az ember és bérel egy kényelmes furgont, árban eléri a repülés költségét.
A furgonhoz viszont kell legalább két sofőr is, valamint az utazással eltelik egy egész nap amit szabadságból kell fedezni.
A WTCről tudni kell hogy a péntek délután és este is az élmény része, lehet felkészülési meccset játszani, meg jókat sörözni.
Így a repülő mellett döntöttünk, ideális esetben péntek reggel/délben mentünk volna és vasárnap este jöttünk volna vissza. Ez sikerült is, csak nem nekünk, hanem a Guild Ball csapatnak. Nekik ugyanis csak 2 körük volt vasárnap, így el tudták érni a vasárnap esti gépet.
A WMH csapatnak délután 6ig meccsei voltak, így a 2 órás autópályázást beszámítva nem volt olyan járat amit el tudtunk volna érni.
Maradt tehát a hétfői hazautazás ami plusz egy éjszakát jelentett a hotelben és plusz egy szabadnapot.

A végső terv így nézett ki :
Csütörtökön este 8 kor repülés Budapestről Charleroi reptérre. Repjegy költsége elsőbbségi beszállással : 160.000 forint.
Autóbérlés a reptéren, ezt szintén előre foglaltuk. Ez idén 47616 Ft volt. Üzemanyag költség : 7197.
Csütörtök este olcsó szállás Charleroiban. 26110 Ft.
Péntek délelőtt autózás Blankenbergébe
Péntek délután meccs az ausztrálokkal
Szombat és vasárnap WTC a fix program szerint, játék, kaja, játék, kaja, alvás felosztásban.
Vásárnap ottalvás, vacsora, esetleg még egy kis gém ha valaki talán az ott lézengők közül ellenfelet.
Hétfő autózás, reptéren várakozás, majd hazarepülés.

Mi van benne az a WTC árában
A szervezők fix pénzt szednek a részvételért a csapatoktól, ez idén 335162 forintra jött ki. Ebben benne van a péntek esti vacsora, szombaton reggeli-ebéd-vacsora, vasárnap a reggeli és az ebéd, valamint az ott alvás költsége.

Gyűjtögetés
A pénzt úgy gyűjtögettük hogy havonta kb. 15.000 forintot fizetett be mindenki a közös kasszába úgy tavaly októbertől fogva és az volt a megállapodás hogy ha valaki kiszáll, az addigi pénzét elveszíti és a helyére beszálló ember már kevesebbet kell befizessen.

Repülés figurákkal
Ez volt a legnagyobb félelmem, mert eddig csak egyszer utaztam figurákkal, de akkor egy drágább British Airways járaton ahol nem kötözködtek semmivel. A fapados társaságok pedig a kötözködésükről híresek, így próbáltunk mindennek alaposan utánanézni.
A Ryanairnél föl lehet vinni egy 55cm magas, 40 széles és 20 mély táskát, ami ideális a figuráknak, bőven elfér benne a két WTCs sereg. Viszont ezt a méretet csak akkor engedélyezik ha elsőbbségi beszállást vásárol az utas amit végül aztán meg is tettünk. A neten vettem egy magyar webshopból egy pont ilyen méretű táskát (kb. 7000 forint, majd szivacsokat is szabtam bele. Ez nagy szívfájdalom volt mert a jó öreg Battlefoam táskámat nem vihettem, mivel az mélyebb mint 20 cm és ha le akarják tenni a raktérbe, nem tudom megakadályozni.
A költséghatékonyság érdekében az öt ember csak a nagyméretű kézipoggyászt vitte magával amiben a serege volt és két bőröndöt fizettünk még ki ahova összekonszolidáltuk a zoknikat, ruhákat, tusfürdőt és társait.

Végszó
Végül, meglepő módon minden úgy történt ahogy elterveztük, egyik pontban sem volt fennakadás. A repülő pontos volt, nem törölte a járatunkat a Ryanair. A bérelt autóval se volt gond.
Az utazás során két rész volt üresjárat és hosszú, az pedig a pénteki megérkezés és a hétfői reptéren töltött idő.
Pénteken már kb. 11-kor odaértünk a hotelbe, de csak 16 órakor tudtuk átvenni a szobát. Lehetett volna már akkor gémelni az egyik teremben, de a mi csapatunk valahogy nem kapcsol át játszós módba amíg a cucca le nincs rakodva a helyére.
Helyette meglátogattuk a Guild Ball csapatot a gyönyörű tengerparton :)
A másik holtpont a hétfői hazautazásnál volt, a reptéren várakozva. Nem nagyon volt mit csinálni, és az összes játszós sztoriból is kifogytunk addigra.

A kaland teljes kölsége így 144971 forint fejenként és két szabadnap ( péntek és hétfő )

Köszönjük Shabának és Kálmánnak hogy támogatták a csapatot.

Köszönjük azoknak is akik szurkoltak nekünk a meccsek alatt.